apirila 05, 2016

EdiLIM. Liburu digitalak sortzeko baliabidea.

EdiLIM liburu digitalak sortzeko software da, eta horiek web-formatoan argitaratu ditzakegu. Liburu bakoitzak nahi ditugun orrialdeak eduki ditzake, eta horietako bakoitzean horrelako jarduerak txertatu ditzakegu. Hemen aukera batzuk aipatuko ditut:
  • Puzzleak
  • Memory
  • Testuak sailkatu
  • Osatu
  • Irudia eta testua
  • Irudia eta soinua
  • Irudiak mugitu
  • eta abar...
Orrialde honetan adibide asko daude eta begirada botatzera animatzen zaituztet ea animatzen zareten horiek probatzera.


Programa EdiLIM-eko web-orrian deskargatu dezakegu (sakatu hemen) eta ez dugu ordenagailuan instalatu behar "ejecutable" bat delako.
Egiten hasteko, Educacontic bloggean PDF formatoan dagoen tutoriala irakurri dezakegu, oso borobila da. Bestalde, EdiLIM-eko web-orrian tutorial gehiago aurkitu ditzakegu.

Gure liburutxoa sortzea lortu badugu, gure bloggean edo web-orrialdean txertatzeko momentua iritsi zaigu. Gordeko dugu eta inportanteena, esportatuko dugu. Eta hori nola egin? 
Bideo honetan oso ongi azaltzen digute:


Nik zintxo-zintxo pauso guztiak jarraitu ditut baina bloggean txertatzeko garaian arazo asko izan ditut eta behin eta berriro saiatuz gero ez dut lortu. 
Lasai! oso burugogorra naiz eta zorionez, azkenik lortu izan dut! Orain azalduko dizuet.

Bilatu izan ditudan tutorial askotan dropboxeko karpeta publikoa erabiltzea gomendatzen da "hosting" bezala (erderaz, alojamiento web) eta modu errazan txertatuko genuke gure bloggean. Baina garai batetik honera dropboxek deusestatu du karpeta publikoa sortzeko aukera eta hortik zetorren nire buru-haustea. 

Zer egin dut bada? Drive-ek ere karpeta publikoak sortzeko aukera eskeintzen du eta horiek ere hosting bezala erabili daitezke. Liburua ezin da txertatu, baina "link" edo lotura bat lortuko dugu gure liburu digitalera eramango gaituna.

Lerro hauetara iritsi bazarete lasai, bideo-tutorial honetan oso ondo azaltzen digute. Izenburua: "EdiLIM. Publicar en google drive".
Eta........LISTO!!




EGUNERATUTA
2016ko abuztuaren 31atik aurrera Drivek web orriak doan kokatzeko aukera kendu du.

ONE DRIVE erabiltzen hasi naiz. 


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Zerbait komentatu nahi duzu?