uztaila 09, 2018

Musika mintzairako liburuak.

Hauek dira 1. 2. eta 3. mailan erabiltzen ditudan liburuak. Doslourdes liburuen itzulpena da, baina abesti gehienen fitxak nik egindakoak dira. Hori da gehien kostatu zaidana; alde batetik, maila hauetarako egokiak diren abestien aukeraketa egitea, eta bestetik, nire gustukoak izatea!

Fitxa hauek askotan bloggean zintzilikatu ditut nire erabilerako, baina orain nahi izanez gero, zuen eskura ere uzten ditut. Hemen behean jarri dut liburuen islada bat da, norbait interesaturik egongo balitz nirekin harremanetan jarriz gero konpartituko nizkioke.


3 iruzkin:

  1. Aupa!
    Aurten musikako pare bat saio ematea egokitu zait eta material bila hasi eta liburuxka hauek oso interesgarriak suertatu zaizkit. Partekatzerik izango bazenu izugarri eskertuko nizuke. Mila esker!

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Nora!
      Arazo gabe! Eskuineko zutabean, goikoaldean jartzen du "nirekin harremanetan jartzeko". Bertan zure izena idatzi eta baita helbide elektronikoa. Iritsiko zait zure korreoa eta bidaliko dizkizut.

      Ezabatu
  2. Kaixo!
    Material hau lortzea gustatuko litzaidake posible bada! Lan bikaina! Aurten 1,2 eta 3. mailan musika emango dut eta galduta nago!

    ErantzunEzabatu

Zerbait komentatu nahi duzu?