urria 27, 2016

MUSIKAREN HISTORIA: musika idazkuntzaren hastapena.

Musikaren historia eskolan lantzeko edukiarik zaiena dela iruditzen zait. Normalean gai hau ikasleei ez zaie interesatzen eta nire esperientzian behintzat hori landu behar izan dugunean askotan kexatu izan dira eta ez dute interes handirik erakutsi. Ondorioz, hortikan gutxira azaldutakoa ahaztu egiten dute.

Material batzuk prestatu izan baditut, bideo euskarri bat falta zitzaiguna sentitu izan dut.  

Horregatik lanean jarri naiz eta bideo bat prestatu dut. Howard Goodall-ek egindako dokumentalaren laburpen bat da. Bertan saiatu naiz musika idazkuntzaren hastapena azaltzen. Ea kontzeptuak bisualizatuz hobeto ulertzen eta barneratzen dugun! 

Gai honetan sakontzeko interesaturik egonez gero, dokumental osoa lotura honetan ikus dezakezue. 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Zerbait komentatu nahi duzu?