abuztua 30, 2016

Musikograma "Elefantea".

Musikograma honi esker Camille Saint-Saëns - en "Elefantea" jarrai dezakegu.

Musikograma honen egilea ez dut ezagutzen, nik Word-en bidez, moldaketa txiki bat egin dut hobeto jarraitu ahal izateko. Norbaitek egilea ezagutzen badu, esatea eskertuko nioke aipamena behar den moduan egiteko! 


2 iruzkin:

  1. Aupa, Ana! oporrak ondo?
    Suposatzen dut hau ezagutuko duzula, baina badezpada...
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/4834142/SWF%202/1/elefan.swf

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo guapa!
    Bai, ikusita neukan, gertatzen dena da musikogramak lantzeko nahiago dudala ikasleei paperean banatzea. Nik azaltzen diet proiektorean eta gero beraiek erritmoa jarraiten dute behatzatxoarekin.
    Dena den, sugerentzia eskertzen da! ;-)
    Hasiera ona izan!

    ErantzunEzabatu

Zerbait komentatu nahi duzu?