uztaila 05, 2016

"Osain". Afrikako yoruba kanta.

Aurreko ikasturtean garatu ikastaro batean Sergio Lopez de Landatxe, "Rezikletas"eko partaidea, ezagutu nuen. Perkusioaren inguruan oso ikastaro interesgarria planteatu zuen, eta gauza asko erakutsi zizkigun: gorputz-perkusioa, perkusio afrikarra eta material birziklatuarekin musika-tresnak egitea besteak beste.

Ikastaro horretan doinu afrikar bat erakutsi zigun eta hori erabiliz perkusioko proposamen bat gauzatu genuen. Asko gustatu zitzaidan eta nire buruari esan nion zerbait egin beharko genukela gelan. 
Doinu horren inguruan ikertzen ibili naiz eta haren jatorria ezagutu dut. Erderaz esaten den bezala, behingoz "manos a la obra" jarri naiz eta doinu horretarako oinarri instrumental bat sortzeaz gain, txirularako ere moldaketa txiki bat egin dut.

Hori guztia, informazioa eta musika-proposamena, material honetan bildu dut. 








iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Zerbait komentatu nahi duzu?